Job forum

De NTV plaatst op verzoek van leden vacatures op de website. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Vacatures blijven 6 weken op de website staan. U kunt een pdf van of link naar de vacature aanleveren via ledenadministratie@transplantatievereniging.nl

Het is belangrijk dat vacatures actueel zijn. Wilt u ons direct informeren als een vacature vervuld is en door wie? Dan passen wij de lijst aan op de website.
Laatste update: 16.04.2024

Werken bij Eurotransplant

De Stichting Eurotransplant International (Eurotransplant) is een unieke internationale organisatie werkzaam binnen een 8-tal Europese landen. Met ruim 100 gemotiveerde medewerkers werken we aan ons voornaamste doel: zoveel mogelijk mensen op de wachtlijst een passend orgaan toewijzen waardoor hun levensverwachting verbetert. Er is een werksfeer waarin we informeel communiceren en waarbij innovatie, vrijheid, humor en collegialiteit voorop staan.

Onze medewerkers zijn op internationaal niveau verantwoordelijk voor en betrokken bij het hele proces van het toewijzen van organen. Gezamenlijk initiëren en voeren we veranderingen door op het gebied van orgaantransplantatie om zo het aantal succesvolle transplantaties te verhogen.

Bij Eurotransplant zijn de volgende vacatures actueel, klik op de functie om direct bij de informatie over de vacature te komen: