Sponsors

De Nederlandse Transplantatie Vereniging kan bij de organisatie van een aantal activiteiten rekenen op de steun van een aantal sponsors die wij hierbij graag willen noemen:

Sponsor - Diamant
astellas_corp_newtag_lrg - 27-2-2013.jpg

Sponsor - Goud
Chiesi.png          Novartis.png

Sponsor - Zilver

TEVA Nederland.png

Sponsor - Brons

Fresenius Kabi.pngGenDx_logo_strapline_fc.png

immucor logo NIEUW IPV tEPNEL.jpgolerup.jpg

Sanbio.pngtwin_logo_74PX.gif

Sanofi.png                                                   Alexion.png

De eerstvolgende NTV activiteit is het Bootcongres op 8 en 9 maart 2017.

Alle informatie vindt u onder Meetings en congressen: https://www.transplantatievereniging.nl/bootcongres-2017

Terugblik eerste NTV Young professional dag 18 november jl.
Op 18 november werd de eerste NTV Young Professional dag gehouden in Utrecht. Er waren 25 enthousiaste YP van uiteenlopende transplantatie vakgebieden naar de dag toegekomen. De deelnemers stelden zich aan elkaar voor door middel van een korte pitch, en er werden presentaties over carrière perspectieven gegeven, waarbij o.a. de inbreng van Astellas en Chiesi en van de YP organisatie van de ESOT zeer nuttig ervaren werden. Na-evaluatie wees uit dat de dag zeker voor herhaling vatbaar is.

YPD 2016.jpg