Onderwijslinks

Onderwijsmodule: MOOC Clinical Kidney, Pancreas and Islet transplantation

De module bevat lectures, 3D-filmpjes en opdrachten over belangrijke aspecten voor transplantatie, de transplantatie procedure en vroege en late uitdagingen na transplantatie. De module is gratis te volgen. U kunt zich aanmelden via de volgende link: https://www.coursera.org/learn/clinical-kidney-transplantation

De eerstvolgende NTV activiteit is het Bootcongres op 8 en 9 maart 2017.

Alle informatie vindt u onder Meetings en congressen: https://www.transplantatievereniging.nl/bootcongres-2017

Terugblik eerste NTV Young professional dag 18 november jl.
Op 18 november werd de eerste NTV Young Professional dag gehouden in Utrecht. Er waren 25 enthousiaste YP van uiteenlopende transplantatie vakgebieden naar de dag toegekomen. De deelnemers stelden zich aan elkaar voor door middel van een korte pitch, en er werden presentaties over carrière perspectieven gegeven, waarbij o.a. de inbreng van Astellas en Chiesi en van de YP organisatie van de ESOT zeer nuttig ervaren werden. Na-evaluatie wees uit dat de dag zeker voor herhaling vatbaar is.

YPD 2016.jpg