Lidmaatschap

Lid van de vereniging kunnen worden zij die beroepsmatig betrokken zijn bij de transplantatiegeneeskunde in de ruimste zin des woord en/of naar het oordeel van het bestuur nauw bij de transplantatiegeneeskunde zijn betrokken en van wie het lidmaatschap voor de vereniging van belang is. Het bestuur beslist omtrent de toelating.

Voordelen van het lidmaatschap zijn onder andere:

1. Gereduceerd tarief voor het jaarlijkse bootcongres.
  2. Voorrang bij toegang tot het najaarssymposium van de NTV
  3. Toegang tot subsidies en prijzen van de NTV
  4. Via e-mail alerts en website van de NTV op de hoogte worden gehouden van nieuws op het gebied van (solide orgaan-)transplantatie in Nederland.

De NTV is een samenwerking aangegaan met The Transplantation Society. Als lid van de NTV kunt u nu lid worden van de TTS, tegen een gereduceerd tarief. Indien u reeds een lidmaatschap heeft bij de TTS, zal dit lidmaatschap naar het gereduceerde tarief worden omgezet. Kijk voor meer informatie over The Transplantation Society op www.tts.org.
→ Benefits TTS membership

Daarnaast is het mogelijk tegen gereduceerd tarief lid te worden van de ESOT. Kijk voor meer informatie over het Joint Membership op de website http://www.esot.org/membership/member-types.

Verpleegkundigen die lid worden van de Landelijke Werkgroep Transplantatie Verpleegkunde worden  daarmee automatisch lid van de Nederlandse Transplantatie Vereniging.

→ Aanmeldingsformulier lidmaatschap
→ Machtigingsformulier automatische incasso (reeds lid)

De contributie bedraagt € 35,00 per jaar. Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar, opzegging van het lidmaatschap - schriftelijk of per e-mail - dient daarom vóór 1 december van het lopende jaar te gebeuren.

De eerstvolgende NTV activiteit is het Bootcongres op 8 en 9 maart 2017.

Alle informatie vindt u onder Meetings en congressen: https://www.transplantatievereniging.nl/bootcongres-2017

Terugblik eerste NTV Young professional dag 18 november jl.
Op 18 november werd de eerste NTV Young Professional dag gehouden in Utrecht. Er waren 25 enthousiaste YP van uiteenlopende transplantatie vakgebieden naar de dag toegekomen. De deelnemers stelden zich aan elkaar voor door middel van een korte pitch, en er werden presentaties over carrière perspectieven gegeven, waarbij o.a. de inbreng van Astellas en Chiesi en van de YP organisatie van de ESOT zeer nuttig ervaren werden. Na-evaluatie wees uit dat de dag zeker voor herhaling vatbaar is.

YPD 2016.jpg