Call for abstracts Bootcongres 2024

De voorbereidingen voor het komende Bootcongres, dat wordt gehouden op woensdag 6 en donderdag 7 maart 2024, zijn inmiddels van start gegaan. Dit keer zal het wetenschappelijk voorjaarscongres plaatsvinden in Utrecht, georganiseerd door het UMC Utrecht. Het UMC Utrecht ziet er zeer naar uit om iedereen in maart 2024 te mogen ontvangen.

Vanaf vandaag kunt u abstracts insturen!

De abstractmodule is geopend tot maandag 20 november a.s. (00.00 uur). We hopen dat u massaal uw abstracts instuurt. Abstracts dienen in het Engels ingediend te worden, verpleegkundige abstracts desgewenst ook in het Nederlands. Wij willen vooral de leden van de LWTZ van harte aanmoedigen om abstracts voor het congres in te sturen! Inzending van verpleegkundig onderzoek is uitermate belangrijk en wordt door ons zeer op prijs gesteld.

Dien hier uw abstract in

We verwachten het programma van het Bootcongres half december rond te hebben, maar zullen voor die tijd zeker een tipje van de sluier oplichten. De congresregistratie zal begin oktober worden geopend.

Organisatiecommissie UMC Utrecht