Inschrijving Bootcongres 2024 geopend!

De inschrijving voor het komende Bootcongres, dat wordt gehouden op woensdag 6 en donderdag 7 maart 2024, is geopend. Het wetenschappelijk voorjaarscongres zal plaatsvinden in Utrecht, georganiseerd door het UMC Utrecht. Het UMC Utrecht ziet er zeer naar uit om iedereen in maart 2024 te mogen ontvangen.

U kunt zich vanaf vandaag inschrijven!

Leden van de NTV hebben op 17 oktober 2023 per e-mail een persoonlijke link ontvangen, waarmee zij zich voor het Bootcongres kunnen registreren.
Ook niet leden zijn van harte welkom, zij kunnen zich inschrijven via deze link. Er geldt een voorinschrijvingstarief tot 15 januari 2024.

We verwachten het programma half december rond te hebben, maar zullen voor die tijd zeker een tipje van de sluier oplichten.

Organisatiecommissie UMC Utrecht