Klinisch Review Symposium

Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.

Terugblik Klinisch Review Symposium 2016

Er kan teruggekeken worden op een wederom succesvol KRS, waarin transplantatie in kleine patiënten en de transitie van trans­plantatie zorg naar volwassenheid werd bediscussieerd. In de grotere patiënten werd NASH in lever transplantatie en cystic fibrose in long transplantatie patiënten besproken en werd de Long Allocatie Score in Duitsland belicht. Daarnaast werd ingegaan op de invloed van metabolisme van transplant nieren op de nierfunctie na transplantatie. Het KRS werd afgesloten met een inspirerend verhaal over de mogelijkheden van CRISPR/CAS en stamcel technieken in trans­plantatie

Het eerstvolgende Klinisch Review Symposium zal plaatsvinden op donderdag 16 november 2017 op de vaste locatie in Grand Hotel Karel V te Utrecht.  Een routebeschrijving en informatie over parkeren vindt u via www.karelv.nl

Inschrijven
U kunt zich vanaf de zomer van 2017 voor deze symposiumdag online inschrijven. via deze website.
De inschrijvingskosten voor leden bedragen € 25,-; voor niet leden € 50,-.

Inlichtingencongres@transplantatievereniging.nl. of telefonisch (023) 5513016.
Download programma KRS 2016

Karel V, Utrecht.jpg

De eerstvolgende NTV activiteit is het Bootcongres op 8 en 9 maart 2017.

Alle informatie vindt u onder Meetings en congressen: https://www.transplantatievereniging.nl/bootcongres-2017

Terugblik eerste NTV Young professional dag 18 november jl.
Op 18 november werd de eerste NTV Young Professional dag gehouden in Utrecht. Er waren 25 enthousiaste YP van uiteenlopende transplantatie vakgebieden naar de dag toegekomen. De deelnemers stelden zich aan elkaar voor door middel van een korte pitch, en er werden presentaties over carrière perspectieven gegeven, waarbij o.a. de inbreng van Astellas en Chiesi en van de YP organisatie van de ESOT zeer nuttig ervaren werden. Na-evaluatie wees uit dat de dag zeker voor herhaling vatbaar is.

YPD 2016.jpg