Educatiedag HLA-NTV

Educatiedag HLA-NTV Educatiedag

De HLA educatiedag zal dit jaar in het UMCG plaatsvinden.

Beste allen,

Het is bijna weer zover…

Woensdag 27 november 2019 is het onze beurt om de NTV HLA Educatiedag te organiseren. Van harte nodigen wij u / jullie uit om aan deze dag deel te nemen.

Bijgaand het programma. Het aanmeldingsformulier graag digitaal invullen en uiterlijk 11 november a.s. retour naar d.huizinga@umcg.nl

Voor routebeschrijving klik op onderstaande link:

Bij aankomst in UMCG volg interne bewegwijzering met de tekst: ‘NTV HLA Educatiedag’.

Met vriendelijke groet,

mede namens alle collega’s HLA Laboratorium Groningen,

Laura Bungener en Bouke Hepkema.

2018

Op 1 november a.s. vindt de  NTV HLA educatiedag 2018 plaats in Corpus Congress Centre te Leiden. Het programma kunt u hieronder downloaden.

2017
Op 15 november 2017 vond de 22e NTV HLA Educatiedag plaats in Nijmegen. Het programma kunt u hieronder downloaden.

2016
Vorig jaar vond de 21e NTV HLA Educatiedag plaats op 30 november 2016 in Maastricht. De dag werd bezocht door ruim 200 deelnemers uit het hele land. Het programma zag er vorig jaar als volgt uit: programma 2016.

11 november 2021: Klinisch Review Symposium
18 november 2021: MEC Symposium
9 - 10 maart 2022: Bootcongres

‘Dat bepaal je zelf’, een boek van Menno Loos over het proces dat vanuit een burgerinitiatief geleid heeft tot de nieuwe Donorwet is uitgebracht.

Menno Loos (1974) is de drijvende kracht achter het burgerinitiatief 2 Miljoen Handtekeningen, en heeft als vrijwillig, onbetaald lobbyist jarenlang gestreden voor een nieuwe Donorwet. Op de website www.datbepaaljezelf.nl is meer informatie over het intrigerende boek te vinden en staat een link om het boek te bestellen. Zeker voor NTV leden zeer de moeite waard.