Educatiedag HLA-NTV

Educatiedag HLA-NTV Educatiedag

De HLA educatiedag zal dit jaar in het UMCG plaatsvinden.

Beste allen,

Het is bijna weer zover…

Woensdag 27 november 2019 is het onze beurt om de NTV HLA Educatiedag te organiseren. Van harte nodigen wij u / jullie uit om aan deze dag deel te nemen.

Bijgaand het programma. Het aanmeldingsformulier graag digitaal invullen en uiterlijk 11 november a.s. retour naar d.huizinga@umcg.nl

Voor routebeschrijving klik op onderstaande link:

Bij aankomst in UMCG volg interne bewegwijzering met de tekst: ‘NTV HLA Educatiedag’.

Met vriendelijke groet,

mede namens alle collega’s HLA Laboratorium Groningen,

Laura Bungener en Bouke Hepkema.

2018

Op 1 november a.s. vindt de  NTV HLA educatiedag 2018 plaats in Corpus Congress Centre te Leiden. Het programma kunt u hieronder downloaden.

2017
Op 15 november 2017 vond de 22e NTV HLA Educatiedag plaats in Nijmegen. Het programma kunt u hieronder downloaden.

2016
Vorig jaar vond de 21e NTV HLA Educatiedag plaats op 30 november 2016 in Maastricht. De dag werd bezocht door ruim 200 deelnemers uit het hele land. Het programma zag er vorig jaar als volgt uit: programma 2016.

19 november 2020

Klinisch Review Symposium - livestream!

10-11 december 2020   LWTV Astellas Workshop
3-4 maart 2021   Bootcongres 2021

In memoriam Dr. h.c. Adam M. Tegzess

Recent is Adam Tegzess overleden. Adam Tegzess was een pionier op het gebied van de niertransplantatie en heeft een zeer belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van het Groningse niertransplantatie programma. Een prachtig memoriam van deze markante transplantatie arts geschreven door Jaap Homan van der Heide kunt u hier nalezen.