Voorzitter: Marjo van Helden

Secretaris: Jose den Ouden

Penningmeester: Monique Mullens

Algemeen bestuurslid: Coby Annema (afgevaardigde NTV)

Algemeen bestuurslid: Tally Norder (Commissie Onderzoek & Ontwikkeling)

Norder, Tally - pasfoto.jpg

10-11 december 2020   LWTV Astellas Workshop - uitgesteld
3-4 maart 2021   Bootcongres 2021

In memoriam Dr. h.c. Adam M. Tegzess

Recent is Adam Tegzess overleden. Adam Tegzess was een pionier op het gebied van de niertransplantatie en heeft een zeer belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van het Groningse niertransplantatie programma. Een prachtig memoriam van deze markante transplantatie arts geschreven door Jaap Homan van der Heide kunt u hier nalezen.