Abstractboeken NTV

Abstractboeken NTV bootcongressen

Hieronder vindt u de abstractboekjes van de bootcongressen van de afgelopen jaren.

Theaterhotel-De-Oranjerie.jpg

Abstractboek 2020

Het bootcongres 2020 werd georganiseerd i.s.m. het Maastricht UMC in het Theaterhotel De Oranjerie, te Roermond

182-Tropical-Institute-gevel-760x445 (1).jpg

Abstractboek 2019

Het bootcongres 2019 werd georganiseerd i.s.m. het Amsterdam UMC in het Koninklijk Instituut voor de Tropen, te Amsterdam

Afbeeldingsresultaat voor De Doelen rotterdam

Abstractboek 2018

Het bootcongres 2018 werd georganiseerd i.s.m. het Erasmus MC in De Doelen te Rotterdam

Afbeeldingsresultaat voor FIGI zeist

Abstractboek 2017

Het bootcongres 2017 werd georganiseerd i.s.m. het UMC Utrecht in Theater Hotel Figi te Zeist

MartiniPlaza.jpg

Abstractboek 2016

Het bootcongres 2016 werd georganiseerd i.s.m. het UMC Groningen in MartiniPlaza te Groningen

Abstractboek 2014

Het bootcongres 2014 werd georganiseerd i.s.m. het LUMC in De Stadsgehoorzaal te Leiden

Hotel Duiven.jpg

Abstractboek 2013

Het bootcongres 2013 werd georganiseerd i.s.m. het Radboud UMC in Hotel Duiven te Duiven

Abstractboek 2012

Het bootcongres 2012 werd georganiseerd i.s.m. het MUMC in het MECC te Maastricht

Abstractboek 2011

Het bootcongres 2011 werd georganiseerd i.s.m. het AMC en VUmc in het Koninklijk Instituut voor de Tropen te Amsterdam

10-11 december 2020   LWTV Astellas Workshop - uitgesteld
3-4 maart 2021   Bootcongres 2021

In memoriam Dr. h.c. Adam M. Tegzess

Recent is Adam Tegzess overleden. Adam Tegzess was een pionier op het gebied van de niertransplantatie en heeft een zeer belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van het Groningse niertransplantatie programma. Een prachtig memoriam van deze markante transplantatie arts geschreven door Jaap Homan van der Heide kunt u hier nalezen.