Abstractboeken NTV

Abstractboeken NTV Bootcongres

Hieronder vindt u de abstractboekjes van de Bootcongressen van de afgelopen jaren.

Banner NTV  3316x1920.jpg

Abstractboek 2021

Het Online Bootcongres 2021 werd georganiseerd i.s.m. het Radboudumc

Theaterhotel-De-Oranjerie.jpg

Abstractboek 2020

Het Bootcongres 2020 werd georganiseerd i.s.m. het Maastricht UMC in het Theaterhotel De Oranjerie, te Roermond

182-Tropical-Institute-gevel-760x445 (1).jpg

Abstractboek 2019

Het Bootcongres 2019 werd georganiseerd i.s.m. het Amsterdam UMC in het Koninklijk Instituut voor de Tropen, te Amsterdam

Afbeeldingsresultaat voor De Doelen rotterdam

Abstractboek 2018

Het Bootcongres 2018 werd georganiseerd i.s.m. het Erasmus MC in De Doelen te Rotterdam

Afbeeldingsresultaat voor FIGI zeist

Abstractboek 2017

Het Bootcongres 2017 werd georganiseerd i.s.m. het UMC Utrecht in Theater Hotel Figi te Zeist

MartiniPlaza.jpg

Abstractboek 2016

Het Bootcongres 2016 werd georganiseerd i.s.m. het UMC Groningen in MartiniPlaza te Groningen

Abstractboek 2014

Het Bootcongres 2014 werd georganiseerd i.s.m. het LUMC in De Stadsgehoorzaal te Leiden

Hotel Duiven.jpg

Abstractboek 2013

Het Bootcongres 2013 werd georganiseerd i.s.m. het Radboud UMC in Hotel Duiven te Duiven

Abstractboek 2012

Het Bootcongres 2012 werd georganiseerd i.s.m. het MUMC in het MECC te Maastricht

Abstractboek 2011

Het Bootcongres 2011 werd georganiseerd i.s.m. het AMC en VUmc in het Koninklijk Instituut voor de Tropen te Amsterdam

11 november 2021: Klinisch Review Symposium
9 - 10 maart 2022: Bootcongres

Save the date - 28 mei a.s.

Webinar ter ere van: 50 jaar niertransplantatie in het Erasmus MC 'Inovatief en grensverlegend!'

‘Dat bepaal je zelf’, een boek van Menno Loos over het proces dat vanuit een burgerinitiatief geleid heeft tot de nieuwe Donorwet is uitgebracht.

Menno Loos (1974) is de drijvende kracht achter het burgerinitiatief 2 Miljoen Handtekeningen, en heeft als vrijwillig, onbetaald lobbyist jarenlang gestreden voor een nieuwe Donorwet. Op de website www.datbepaaljezelf.nl is meer informatie over het intrigerende boek te vinden en staat een link om het boek te bestellen. Zeker voor NTV leden zeer de moeite waard.

Webinar coronavaccinatie bij nierpatiënten

21 januari 2021Vaccinatie Webinar voor professionals